Izmene


Salutare, guvizerilor! Am facut o pauza de cateva luni…de parca v-ar pasa. [:))]
Inca nu trec la subiect…tre` sa fac o introducere.
Am fost rupt de bolnav, buei, cu febra de 40+, deliram si cacaturi d-alea. Cica trebuia sa ma interneze in spital, dar am refuzat vehement cu un ton calm zicand : „Daca ma bagati in spital, eu ma tai cu lama!”. Si am tras-o asa o saptamana cu diferite branule in vene prin care imi adiminstram penicilina. Si atata mi-am bagat in vene ca la un moment dat ii simteam si gustu`. Da` mi-a trecut intr-un final. Faza e ca anu` trecut s-a intamplat. Si la fel… anu` trecut am fost internat in spital de 2 ori inainte de asta din aceeasi cauza. Si care e concluzia la care am ajuns eu? Deci mi-a fost frig. Da` nu prea am facut nimic in privinta asta. Deci cauza e, in opinia mea, ca nu am purtat izmene.
Bun, deci asta e introducerea.
Asa ca va intreb. Voi v-ati gandit vreodata de ce, noi tinerii, nu purtam izmene, decat abia atunci cand suntem obligati?
Eu m-am gandit. Si am ajuns la concluzia ca d-aia nu purtam izmene…pentru ca se numesc IZMENE.
Buei, pe bune vorbesc. Uite, imagineaza-ti situatia asta. Esti la un pub sau la cineva acasa, da? Afara e ger, pula mea, cacaturi d-alea. Si tu ti-ai luat izmene. Daca la un moment dat te apleci si se vede cum iti iasa izemenele din pantaloni, ce se intampla? Ceva gen : ” Bai pula, tu porti izmene? Vai de pula mea, buei, uitati-va ca asta poarta izmene! „. Ori stau si rad de tine fara sa zica nimic.
Sau daca unu te trage de pantaloni si simte ca ai ceva dedesubt te intreaba :” Ba, tu ai izemene pe tine?”. Si daca raspunzi cu da … ” Sa mori tu ca porti izmene?! „, inca asa in gura mare sa auda si Hristos.
Sau alta situatie naspa. Agati o papacioaica la vreun chef. Si tu…porti izmene.  Si mergi cu ea in camera cu speranta ca ii vei da bice.  Si se iveste ocazia, ea dandu-ti voie sa umplii gura sobolanului.  Si cum nu esti retardat…nu te futi imbracat. Deci tre` sa te dezbraci. Dai jos bluza…tricoul… Si ghici ce urmeaza mai departe? Pantalonii si IZMENELE! Si buei, clar ca te pierzi, ca nu stii cum sa faci sa nu vada gagica ca tu porti niste drag de izmene pe tine. Si te fatzai si te-ntorci da` pana la urma reusesti sa te dezbraci fara sa vada. Da` dupa ce termini de astupat groapa, tre` sa te si imbraci nu? Si pula! Nu-ti gasesti hainele prin intuneric. Tre` sa aprinzi lumina si… EPA! Izmene albastre la vedere! Si te faci de cacat armat si tras cu tunu`…
Dar buei, daca in fiecare din cazurile astea ai fi purtat o alta pereche de pantaloni sub ceilalti, cum ar fi reactiile?
” Bai pula, tu porti izmene?” ” Nu cuaee, am o alta pereche de pantaloni ca-mi era frig…” ” A..ok”. De parca nu tot o pula e.
” Ba, tu ai izemene pe tine? ” ” Nu, fratie, am alti pantaloni ca mi-a fost frig… ” ” Da, ba, si eu la fel. ” [Acuma nu mai strigi, asa-i, futu-ti gura ma-tii?]
Cand te dezbraci langa tipa… ii poti zice, sa o pregatesti : ” Asa frig mi-a fost cand veneam incoace, ca mi-am mai luat inca o pereche de pantaloni dedesubt…” Si in cel mai rau caz o sa zica ” Si eu am colanti pe mine…”
Vezi buei, ce fute toata treaba? Denumirea! De parca nu tot o brisca in coaee e, fie ca porti izmene, fie ca porti o alta pereche de pantaloni…
In magazine, izmenele se numesc INDISPENSABILI. Da` tot degeaba, ca mosi-stramosii nostri au trebuit sa inventeze cuvantul IZMENE.
Ca tot un cacat e daca se intampla asa. ” Bai, tu ai ceva pe sub pantaloni? ” ” Pai am indispensabili… ” ” Alea-s izmene, pula! :))) Uite la asta ca poarta izmene! ”
Deci..te bantuie chestia asta…
Dupa cum v-am zis… d-aia m-am imbolnavit… ca am tinut prea mult la mandria si reputatia mea de Macho Gushter. 😀
Gandu` meu catre popor e: ” Sunteti tineri, voi aveti puterea de a schimba opinia celorlati despre izmene! Faceti-o pentru copiii vostri! ” :))
Cei ce vor sa ma contrazica…lasati comentarii.
Va salut cu degetu-n aer!

3 răspunsuri to “Izmene”

  1. Dorel Says:

    partea buna ii ca la anu sigur o sa porti izmene si vezi tu:))

  2. Kido Says:

    True, true. Asa e, frate. Nu ramane altceva de facut decat sa-si ia si baietii colanti. Revolutie facem, ce naiba! 😀

  3. Cacoveanu Says:

    ba nane tu porti izmene ? =))

Lasă un răspuns

